Blog

Fotografie vakantiepark Westerbergen

Op een mooie zomerse dag schoot ik een nieuwe beeldbank voor vakantiepark Westerbergen in Drenthe. Een fijne samenwerking met een heel leuk team inclusief topmodellen. Van te voren werd er een planning gemaakt van welke foto’s ze nodig waren, welke settings en de voorbereidingen waren goed getroffen. Het park biedt voor iedereen mooie vakantiewoningen, een entertainment centrum en ook een fijn restaurant. Daarnaast is er onder andere een zwembad, midgetgolf baan en ook nog een camping! Ik keek m’n ogen […]

Kasteel Vaalsbroek – Sfeerfotografie

Interieurfotografie Zuid-Limburg hotel Vaalsbroek Ik mocht naar Zuid-Limburg om voor Bilderberg Hotels foto’s te maken van Hotel Vaalsbroek in de mooie heuvelachtige omgeving daar. Een prachtige entourage bij dit mooie hotel, een kasteel met daarbij een watermolen. Prachtige kamers en een hele fijne sfeer, we hebben hier genoten en het weer was prachtig voor de fotografie! Fotografie voor lifestyle en interieur is heerlijk om te doen. Mooie locaties en altijd weer de uitdaging om dat zo mooi mogelijk vast te […]

Sfeerfotografie voor De Drentse Koe

Het is dat mijn jongens al groot zijn anders waren we zeker naar De Drentse Koe gagaan. Een heel groot speelparadijs met echt tal van toffe activiteiten om te beleven. Ik mocht een hele toffe fotoshoot bij hen doen om nieuwe sfeerfoto’s te maken voor op hun website en social media. Lifestyle kinderfotografie Oorspronkelijk kom ik uit het onderwijs dus werken met kinderen blijft 1 van mijn favoriete dingen in mijn vak. Beweging, speelsheid en een ongedwongen sfeer; daaruit krijg […]

De Laape

Een mooie plek vlakbij het Friese Dorp Warten: De Laape. Geschikt voor groepen voor bijvoorbeeld retraites, vergaderingen of andere zakelijke events. De Boerder is helemaal verbouwd en daarbij zijn 2 kassen geplaatst met slaapaccommodaties. Daarnaast zit deze locatie aan het water en zit er een grote tuin omheen. En deze mooie plek mocht ik vastleggen! Ik was er al een paar keer geweest als locatie voor een fotoshoot, maar nu ik de locatie an sich mocht vastleggen; wauw! Naast dat […]

Interieurfotograaf Friesland

Ontdek de Wereld van Interieurfotografie met Lydia Welkom op mijn blog! Ik ben Lydia, een gepassioneerde interieurfotograaf met twintig jaar ervaring in het vastleggen van de schoonheid van interieurs voor vakantiehuizen, restaurants en woningen. Mijn werkgebied strekt zich uit over heel Nederland, maar mijn hart ligt in Friesland en de betoverende Waddeneilanden.   Mijn Reis als Fotograaf Het is moeilijk te geloven dat ik al twee decennia in dit prachtige vak zit. Wat begon als een hobby, groeide al snel […]

Lifestyle fotografie voor Schiermonnikoog.com

Het eilandleven vastleggen op Schiermonnikoog voor het mooie bedrijf Schiermonnikoog.com, ik deed het! Op een mooie dag met prachtige wolkenpartijen fietsten we van de ene locatie naar de andere locatie om met onze modellen het eilandleven vast te leggen. Een geweldige gezellige en mooie dag bracht ons tot deze mooie foto’s. Zo’n uitbreiding van je beeldbank is ideaal om de komende tijd je bedrijf goed op de kaart te kunnen zetten. Het is een relatief klein eiland maar waar je […]

Klein Vaarwater Ameland

Voor vakantiepark Klein Vaarwater op Ameland mocht ik een heel weekend foto’s komen maken. De modellen waren geregeld, de planning lag klaar maar het weer konden we niet sturen. En we hebben natuurlijk nog niet een heel mooi voorjaar en zomer gehad dus het was wel even spannend! Maar gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en hadden we het hele weekend prachtig weer! De modellen deden het super goed, het was heel gezellig en wat hebben we toffe dingen […]

Interieurfoto’s Natuurlijk de Veenhoop

Interieurfoto’s Natuurlijk De Veenhoop Afgelopen winter mocht ik hier al mooie sfeerfoto’s maken, maar nu was ik weer bij Natuurlijk De Veenhoop om interieurfoto’s en sfeerfoto’s te maken van hun mooie plek. In De Veenhoop vind je deze camping, groepsaccommodatie en feestlocatie, lekker aan het water en midden in de natuur. Vandaag stonden de groepsaccommodaties op het programma om die van binnen en buiten op de foto te zetten. Ik neem je graag mee in een aantal foto’s die ik […]

Interieurfotografie Overijssel

Ik mocht op 2 mooie plekken midden in de Weerribben Wieden (Overijssel) foto’s maken. Vakantiewoningen en het fotograferen van een hotel met vergader / feestlocatie. Een mooie lente-dag bracht me in dit prachtige natuurgebied met ook de mooiste plekken om te slapen. Weteringhof en Bij Joop liggen beide aan het water en weten precies hoe ze gasten in de watten moeten leggen. Ik het door middel van fotografie de sfeer vastgelegd, het interieur en lifestyle foto’s gemaakt. Als fotograaf kan […]

Fotografie Friesland – Staten & Stinzen

In opdracht van Merk Fryslân ben ik dit jaar op pad naar vele plekken / evenementen en bijzonderheden in de provincie Friesland. Ter uitbreiding van hun beeldbank leg ik al deze dingen als fotograaf vast. Zo ook de Staten en Stinzen die onze provincie rijk is. Verschillende beelden, hoeken en momenten leg ik vast op locatie om zo de beeldbank voor hun te vergroten. Fotografie voor Friesland is een belangrijk speerpunt om de provincie voor elke doelgroep zo goed mogelijk […]